10 november 2006

Charlotte Perrelli


Charlotte Perrelli är intervjuad i Amelia Jul och beskriver sig själv som en riktig julfanatiker. På frågan om hon köper många julklappar berättar hon att förra året fick hennes son Angelo så många att han tröttnade efter hälften! Det måste ju ha varit sjukt många julklappar för annars tröttnar väl barn aldrig, eller? För de barn som jag firar jul med (A&B) brukar aldrig tröttna, hur stort berg av julklappar de än har. Jag tycker fortfarande det är jättekul att både ge och få julklappar.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eller hur!?! Jag tycker det är så tråkigt med alla som struntar i julklapparna. Jag kommer aldrig bli för gammal för det.
Jag tycker inte om köphysterin och att det blivit så kommersiellt men en fint inslaget klapp köpt eller gjord med omtanke. Kan det bli bättre? Och så klart, jag älskar att ge presenter!

13:40  
Blogger Mimmi said...

Eva: Visst är det speciellt roligt att handla julklappar när man hittar klappen med det lilla extra. Och som man vet att personen som får den kommer att älska. Jag tror inte heller att jag någonsin kommer bli för gammal för julklappar.

14:13  

Skicka en kommentar

<< Home