02 november 2011

Amelia Jul


Förra året så var jag så besviken på Amelia Jul och lovade att jag aldrig mer skulle köpa den. Det var för mycket fokus och reportage om hur man firar en alternativ jul eller åker utomlands för att slippa julen, hm jag tror inte att man köper en jultidning om man hellre äter pizza än julskinka eller om man åker till Bahamas istället för att titta på Kalle Anka.

Men nu sitter jag här med årets tidning i min hand, jag får skylla på att jag är sjuk och inte i balans;) + att man fick en dvd med på köpet som tydligen legat 1:a på biotoppen i USA....hi, hi det kan man ju inte missa!! Borta bra hemma värst hette den med Reese Witherspoon och hon gillar jag.

Så nu skall jag äta glass, apelsiner, knapra halstabletter och försöka kurera mig.

2 Comments:

Anonymous Tina said...

Tyckte den var riktigt bra i år, och filmen är helt ok.

21:27  
Blogger Mimmi said...

Det låter lovande!! Jag har bara bläddrat igenom den lite snabbt men jag får nog krypa upp i soffan ikväll och lusläsa den.

19:05  

Skicka en kommentar

<< Home