24 november 2012

Julråttan är framme!

Innan jag hade barn så tyckte jag att det var viktigt att man skulle sätta upp adventsstjärnorna på första advent och abdolut inte innan. Tomtarna tog jag fram 1 v innan jul och granen kvällen innan. Nu är det all in som gäller om man råkar få en minut över. Idag lekte Ebba med en kompis hemma hos oss, Sigge sov en stund och J var och handlade. Jag tänkte bara sätta upp ljusstakarna men det blev lite mer..... Fortsättning följer nästa helg:)!

Julråttan, glitter i fönstrena, stjärnor och en julig vimpel.

2 Comments:

Anonymous ettheltnyttliv - mamma till maja & liten i magen ♥ said...

Hejsan!
Jag undrar om du känner till nån affär i göteborg där man kan köpa billiga småprylar till paketkalender?
Mvh Felicia/ettheltnyttliv.blogg.se

10:56  
Anonymous Katta said...

Fin-fint!!! "Tomteråttan" heter han hos oss!:) Jag har också försökt fuska lite i smyg, men A blir bara jättesur! Till helgen ska det upp enligt honom...suck!

22:17  

Skicka en kommentar

<< Home