17 december 2013

Kärlek, stress och Balders Hage

Det var ju helt underbart att gifta sig en vecka innan jul, men det är helt omöjligt att fira eller ens komma ihåg vår bröllopsdag i all vabb, jobb och julstress. Jonny vabbar med Sigge och när jag ikväll satt och jobbade över kom jag på att det faktiskt är vår bröllopsdag. När jag skulle ringa hem och gratta svarade min mamma. Ha, ha jag hade ringt HEM som jag bodde för 20 år sedan. Liiite för mycket just nu😂.

Grattis älskling<3!

Men vi firade ju faktiskt när vi var och åt middag och kollade på Kids för någon vecka sedan.

En snabb sväng till Balders Hage blev det idag också. Så himla mysig affär man vill ju köpa allt. Tomtar från Maileg, porslin från Geengate och helt underbara julgranskulor.











- Posted using BlogPress from my iPhone