17 december 2007

Bröllopsdag!


Idag firar jag och J 2-årig bröllopsdag. Grattis älskling!!!

Vi gifte oss lördagen innan julafton och då var det faktiskt lite snö på marken, vilket det inte är i dag. I lördags kväll var vi ute och åt bara jag och J, så himla mysigt. Tack snälla K för att du var hemma och passade E!

Jag fick en lyxig ansiktsbehandling på Den lilla kurorten av J och han hade redan bokat in en tid. Det skall bli så himla skönt. Det är lite lustigt för jag har nog varit där en 5-6 gången de senaste åren och köpt presentkort till olika vänner men jag har aldrig varit där själv.

4 Comments:

Blogger CrimsonAnna said...

Grattis:) Det låter så romantiskt med vinterbröllop.

10:09  
Blogger Mimmi said...

Crimsonanna: Tack!! Ja det blev väldigt mysigt och romantiskt:)!

10:44  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis :)

22:57  
Blogger Mimmi said...

Hannele: Tack så mycket, fattar inte vad fort tiden går!

19:36  

Skicka en kommentar

<< Home