18 november 2007

Adventsljusstakar


Nu är det bara 2 veckor kvar till första advent och det är dags att sätta upp adventsljusstakarna och stjärnorna i fönstren, jag längtar! Det är alltid lika mysigt när man kommer hem och det lyser i fönstren. I år var jag ute i god tid och köpte nya vita adventsljusstakar från Granit till vardagsrummet, hittade bara bild på de svarta. Nu i efterhand har jag hittat likadana (fast billigare) på Haga hem och Ica Maxi, typiskt!! Och i förra veckan skulle en vän till mig köpa likadana på Granit och då hade de ”kompispris”, hon fick sina för ½ priset!

Hmm ibland är det inte så bra att vara ute i god tid. Men jag är supernöjd med mina och jag har testat dem och de ger ett jättemysigt sken. Men något kap det gjorde jag inte.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det går ju alltid att lämna tillbaks de du köpte och sen köpa de billigare ;)

Längtar också till första advent!

20:06  
Anonymous Anonym said...

Ville bara titta in för att berätta att jag har tagit med mig din länk till min julkalender :)

12:43  
Anonymous Anonym said...

Jag har köpt mycket julsaker efter jul; julgardiner till 75% rabatt och annat, men klart, de bästa bitarna kan ta slut :)

15:15  
Blogger Mimmi said...

Helén: Det var redan för sent att byta:)

Sara: KUL!!

Hanneles Jul: Ibland köper jag också en del efter jul. Men efter jul så är jag ganska trött på julen så då tycker jag inte det är lika kul.

19:58  
Anonymous Anonym said...

Vilket ICA maxi har du sett ljustakarna på?

20:11  
Blogger Mimmi said...

Johanna: Det var på Ica Maxi på Mölndalsvägen. Där hade de ljusstakarna i svart.

08:32  

Skicka en kommentar

<< Home