12 november 2007

En jätterolig helg på landet

Nu är jag tillbaka i stan efter en jättetrevlig helg i Småland. Det var kallt men strålande sol så vi var ute och promenerade både på lördagen och söndagen. Annars myste vi mest framför brasan, läste tidningar, spelade spel, åt god mat och drack årets första glögg. På söndagen blev det smaskiga våfflor innan vi åkte hem igen.

På vägen ner stannade jag och J till i Ullared och handlade lite på Gekås. De hade en hel del julsaker, men jag måste tyvärr säga att jag aldrig sett så många fula saker under ett och samma tak. Jag hittade inte en enda tomte som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Däremot hade de julpapper, snören, ljus och servetter som var fina.

Mest nöjd är jag med att jag hittade Plattisar från Teddykompaniet till E i julklapp. De kostade bara 49kr/st, jag tycker att Teddykompaniet gör så himla fina saker. (I stan kostar de 149kr/st).

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag gör ett försök :-)
Har du Plattisen (hunden) kvar?? Om du har den och inte E använder den undrar jag om jag får köpa den.
Min son har en sådan och det är hans favorit som nu börjar bli sliten.
Den serien av djur finns inte kvar på Teddykompaniet.
Jag googlade mig fram till din sida, vilken underbar sådan... Inser snabbt att julen är nära även detta år!

Vänlig hälsning
Victoria 0708-35 15 00

13:02  

Skicka en kommentar

<< Home