01 november 2007

Välkomna!


Jag har redan tjuvstartat julen med att äta clementiner, pepparkakor och dricka julmust. Jag trodde faktiskt att jag var sent ute med att starta upp bloggen för i år men det visade sig att jag skrev mitt första inlägg precis för ett år sedan. Då föll den första snön här i Göteborg, det gjorde den inte idag.

Bloggen kommer att handla om allt möjligt som har med julen att göra och eftersom min jul och förberedelserna inför den är ganska lika från år till år så kommer ni känna igen er. Välkomna till Mimmis jul!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Äntligen :) Följde din blogg förra året och hoppades att du skulle blogga igen. Din blogg fick mig verkligen i rätt stämning inför julen.

19:32  
Anonymous Anonym said...

Hej Mimmi! Snart är det jul och känns som om det inte är så långt bort nu när du startat din julblogg. Jag följde den förra året och hörde liksom till hela julupplägget. Det blir samma sak detta år också!

10:27  
Anonymous Anonym said...

Äntligen! Härligt att du är tillbaka, och underbart att få börja med julförberedelserna. Funderar på att göra egen glögg för första gången i år...

18:36  
Blogger Mimmi said...

Okej, då får vi hoppas att bloggen kan skapa lite julstämmning även iår.

Sofia: Att göra egen glögg är verkligen superenkelt och det doftar så otroligt gott. Så det tycker jag absolut att du skall göra. Recept kommer inom kort.

09:58  

Skicka en kommentar

<< Home