22 december 2006

Aladdin


När jag får en Aladdin chokladask tar jag alltid trillingnöten först och har alltid gjort. Men min favorit är gräddnougaten. När min storasyster var hos mig i förra veckan hade jag fått en Aladdin som stod framme, hon gillar bara trillingnöten……jag tror jag förstår varför jag alltid försöker ta den först, trots att jag inte tycker den är godast (och inte är fem år längre).

Fanns det inte fler goda chokladbitar i Aladdin för några år sedan, eller åt man dem i brist på annat. Nu känns det som om det finns många chokladaskar som är mycket godare.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

men vem FAN bryr sig om vilken chokladbit du tar först?

18:21  
Blogger Mimmi said...

Ha, ha du verkar ju bry dig i alla fall eftersom du är inne på min blogg och kommenterar!

18:11  

Skicka en kommentar

<< Home