21 december 2006

Julmusik

När jag sprang genom centralen i morse så spelade de härlig lugn julmusik. Det var riktigt mysig stämning. Inte för att jag kände mig mindre stressad av musiken, men jag inbillade mig att jag skulle ha gjort det om jag suttit och väntat på en buss.

Jag har en blandad cd med julmusik som jag gillar, men jag skulle vilja ha en till med lite mer klassiska svenska låtar. En annan skiva som brukar gå varm hemma hos mig är Julefrid med Carola, tyvärr är det en EP med bara 6 låtar så man måste vända på skivan hela tiden.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tips: Tommy Körberg och Oslo Gospel Choire släppte en sjulskiva för några år sen som jag gillar. Mysig julstämning

12:41  
Blogger Mimmi said...

Tomtens dotter: Bra tips, värt att kolla upp.

14:51  
Blogger Tomteflickan said...

Hej mimmi. Vet att den här bloggen är ifrån 2006... men jag skulle vilja säga att den äger! Läste om den på Aftonbladet.se! Själv har jag också startat julbogg! Och mina favvolåtar är Mary's Boycild och Gläns Över Sjö och Strand.

14:53  

Skicka en kommentar

<< Home