04 november 2007

Amelia Jul


Jag brukar alltid köpa tidningen Amelia Jul så fort den kommer ut, men i år har jag tvingat mig att gå förbi tidningsstället utan att köpa ett ex. eftersom vi nästa helg skall åka ner till Småland med några vänner. Då planerar vi att sitta framför brasan, dricka glögg och bläddra i tidningen. Och jag känner mig själv så pass bra att jag vet med mig att om jag köper den nu så kommer jag ha läst ut den innan helgen kommer.

Så recension av tidningen kommer efter nästa helg.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sant, ingen jul utan Amelia :)

14:36  
Anonymous Anonym said...

Hej! Ville bara säga att det är kul att du är tillbaka. Jag har din sida inlagd som favorit och har mååånga gånger varit in och kikat efter nya inlägg. Tror att jag läst ditt avslutande "god jul - nu har vi ätit mat och delat ut klappar" 100 gånger. Det ska bli kul att följa ditt julplanerande. /Mia - också jultokig.

16:46  
Anonymous Anonym said...

Kul med din julblogg! Jag följer med dig fram till jul:)!

Jag har också Amelia jul hemma, men har inte läst den ännu, men kanske i kväll... Jag försöker spara lite på den!

19:53  
Blogger Mimmi said...

Visst behöver man lite Amelia för att få julinspiration.
Mia: Va kul med fler som är jultokiga!
Molly: Kul att du tycker bloggen är kul:)!! Jag får nog köpa mitt ex på vägen ner till Småland så jag inte tjuvläser den innan. I bilen vet jag att jag inte kommer läsa eftersom jag lätt blir åksjuk.

20:40  
Anonymous Anonym said...

Jag köper Amelia Jul direkt den kommer ut och läser den med jämna mellanrum hela tiden fram till jul. Det är ju så fantastiskt mysigt med julen då man får pynta och mysa loss!! Du har hunnit längre än mig i förberedelserna. har inte hunnit med glögg ännu. Snart är det dags att börja leta efter de rätta godistomtarna :-) /Lotti

22:30  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Precis som du är jag julfantast och har alla Amelias jultidningar sparade. Dessvärre blev den en stoooor besvikelse i år. Inte alls så bra som vanligt! Bara så att du vet.

Strongt att du gått förbi den dock, själv köpte jag den första dagen. ;)

18:10  
Blogger Mimmi said...

Anna: Ha, ha jag har också alla Amelia Jul sparade!! Va tråkigt att årets inte var så bra.

19:21  

Skicka en kommentar

<< Home