20 november 2007

Skyltsöndag


I söndags gick vi förbi NK och titta på deras julskyltning. Årets tema var en drömjul på NK. Skyltsöndag är en rolig tradition och det finns ju ingen annan affär eller varuhus (i Göteborg) som har en lika avancerad skyltning. Jag gillade nog förra årets pepparkakstema mer. Men som sagt det är alltid lika kul att se den och den är ju alltid väldigt fin.

Årets julskyltning får 3 snögubbar av 5 möjliga.


Uppdatering: Nu såg jag att om man drog med musen på skyltfönstret så kunde man se hela. Och jag tyckte faktiskt det såg mycket finare ut nu än vad jag minns från i söndags. Då tyckte jag att det var alldeles för mycket rosa och lila....hmmm kanske skulle uppgradera till 4 snögubbar!

3 Comments:

Blogger Johanna said...

Hej, vilken mysig blogg du har! Har sparat den på favoriter nu :)

20:52  
Anonymous Anonym said...

Får väl åka till stan då...

17:31  
Blogger Mimmi said...

Jolla99: Roligt att du gillar den!!

Hanneles jul: Det tycker jag absolut.

20:00  

Skicka en kommentar

<< Home