07 oktober 2010

Smygstart!


Det kanske är lite tidigt ännu men eftersom jag redan har köpt den första julklappen så kan jag väl lika gärna köra igång bloggen för i år! Förra året trodde jag att jag skulle orka med att blogga men eftersom jag mådde så illa och var sjukskriven så blev det bara några få inlägg. Och tyvärr var det först vid nyår som jag mådde bättre och då är ju lite för sent att julblogga. Men så fick vi vår fina lille Sigge som nu är 3 månader så det var det värt!!!

Välkomna till Mimmis Jul!

10 Comments:

Anonymous Stockholmsjul said...

Inte är det för tidigt än inte! Jag ahr julbloggat sen i september hehe... ;)
Ett stort Grattis till lille Sigge! :)

16:54  
Blogger Anna said...

Roligt att se att du är tillbaka i år! Undrade lite förra året var du tog vägen, du är ju julbloggarnas urjulblogg för mig!

17:33  
Anonymous Maries Julstuga och Pysselblogg said...

Kul att du är igång i år!

19:09  
Blogger Anna Berg said...

Åh vad roligt att du har börjat! Ser fram emot att få följa bloggen till jul! Redan köpt första julklappen?! Uj, uj, ska man kanske börja klura nu?!

Kram Anna B

20:55  
Anonymous Tess said...

Grattis i efterskott till Sigge!
Och vad kul att du är igång :)

13:15  
Anonymous Jenny P said...

Ohh, vad glad jag blev nu. Älskar julen och din blogg. Tur man har RSS så att man inte missar något.
Saknade dig förra året men ser framemot denna upptackten ist. Fast lite tidigt är det :D

20:09  
Anonymous Anonym said...

Hej Hopp!!
Här började julen i förrgår!Rensade ut i min garderob-o vad fann jag??? En GLÖMD inslagen julklapp till äldste sonen! God jul sa jag till den förvirrade tonåringen på morgonen o gav honom julklappen!!! HA HA vissa börjar tidigt....;)
Lena

13:20  
Anonymous ELIN - JULBLOGGEN said...

Hääärligt!!! :)

17:54  
Blogger Mimmi said...

Hej allihop, Tack söta för alla snälla och fina kommentare!!

20:18  
Anonymous Lisa said...

Vilken supersöt design du har på din blogg! Kommer absolut följa dig i jul :)

22:02  

Skicka en kommentar

<< Home