07 november 2009

Villervalla

Idag var vi en snabbis inne i Haga för att vi behövde lite nya kläder till E. För 2 år sedan i julklapp fick hon ett par byxor och en tröja från min mamma som hon köpt på Villervalla och idag använde vi dem för sista gången för nu var de på tok för små (och givetvis för stora när hon fick dem). Men hon har använt dem hur mycket som helst och ändå håller de i färg och form. Och ibland är det ju så tråkigt att köpa alla kläder på kedjor som H&M och Lindex.

Just nu hade de även tag 2 betala för 1 på en hel del saker men mest tröjor och klänningar med kortärm så det blev 2 sommarplagg till nästa år. Ett tips om det är någon som vill fynda.

E har haft den här klänningen till jul

Tyvärr har de inga riktiga foton på deras hemsida så det ser lite tråkigt ut.





men i år önskar hon sig den här fina klänningen i julklapp!

5 Comments:

Blogger Julswappen said...

Så mysig!!!!

Mina tjejer börjar på att vara för stora för alla de där fina julklänningarna *gråter lite* De har alltid fått en julklänning i julstrumpan och det får bli så i år också men om de vill ha den på julafton återstår att se. ;)

Kramis
M I N D I - julswappen

20:07  
Anonymous Elin - Julbloggen said...

Åh så sött!!!!!

13:20  
Blogger ELIN said...

Hej!
vet inte om du har reggat dig där redan..
Men tipsar för säkerhets skull!

Registrera dig på www.julbloggar.se
så hittar fler till din blogg!!

00:27  
Anonymous Emma said...

Hej Mimmi,

din blogg är så härlig! Jag skulle gärna vilja ha din mailadress om det går bra - jag har nämligen ett julklappstips som jag hoppas och tror att du kommer att gilla! Jag finns på emma@whisprgroup.com, hoppas att vi hörs snart.

Emma

19:14  
Anonymous Lillsnörpa said...

Helt rätt! Julblogga på :) jag kommer följa dig varje dag!

16:17  

Skicka en kommentar

<< Home