14 december 2008

Förkylningstider


Hur kan man bli sjuk när man redan är sjuk? Förra helgen var jag jätteförkyld och det hade inte riktigt gått över innan jag i fredags blev dålig igen. Men jag är ju inte den som inte delar med sig så imorse blev J sjuk!

Egentligen skulle jag ha varit iväg med jobbet på julbord och Elvis Show i fredags men det missade jag tyvärr!

Däremot lyckades vi ta oss i väg till E´s förskola på lussefirande. De är så söta de små när de står och mumlar/sjunger och alla gör lite egna små rörelser till. E tycker bäst om Midnatt råder i alla fall refrängen där hon tipp tappar med fingrarna för fullt.

På lördagen hade vi 1000 saker att göra så J fick dra det tunga lasset och jag försökte slappa på soffan. Och idag var det min tur att gå en sväng på stan för att bocka av lite julklappar, apoteket och julklänning till E. Och jag lyckades faktiskt att köpa klart nästan alla julklapparna. Varför är det alltid så att man aldrig riktigt har köpt klart till alla utan alltid har något litet kvar till någon.

Vi som inte har varit på Elvis show får väl nöja oss med den här roliga pekboken! Den finns att köpa här för 78kr.