03 november 2010

Pysselverkstad


I går satt jag och kollade på Äntligen hemma på tv4 och när jag såg Karin Mannerstål så kom jag på att det skulle vara härligt att ha en egen liten pysselverkstad. Ett rum med ett stort arbetsbord, verktyg, limpistol, stämplar, glitterpennor, fina papper, snören, värmepistol mm allt man kan tänkas behöva för att pyssla. Jag har ju inte en egen verkstad men jag kom på att i vårt gästrum har vi ju faktiskt ett skrivbord som jag skulle kunna ha som pysselbord. Perfekt så man kan ha alla grejer framme och så kan jag sätta mig där när jag får lust (nej jag menar inte lust utan när jag får tid, hi, hi)

Nu är min ambitionsnivå på pysslet inte så hög men jag tycker det är roligt att stämpla och embossa så jag brukar alltid göra egna julklappsetiketter och så är det ju väldigt kul att slå in alla julklappar i fina paket.

2 Comments:

Anonymous Underbara Juletid said...

Jag har en egen pysselhörna, perfekt! Fast jag har tokmycket saker där, det flyttar in nytt hela tiden typ...

17:26  
Blogger Mimmi said...

Underbara juletid: Åh vad härligt det låter!

20:40  

Skicka en kommentar

<< Home