09 december 2006

Trädgår´n

Gårdagens julbord med jobbet blev riktigt lyckat. Jag tyckte att maten var jättegod. De hade massor av roliga sillinläggningar, lax av alla dess sorter, strömming, ål, korvar, kalkon, rulle, syltor, patéer, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd....ja det var inte direkt att man saknade något.

Givetvis fanns alla de klassiska varma rätterna som revbensspjäll, julkorv, prinskorvar, köttbullar, janssons, rödkål mm. Och sedan ett efterrättsbord som inte var att leka med. Det var inte så svårt att bli mätt!!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Tomtemor said...

Har inte varit på julbord detta året, ska förhoppningsvis snart med ett gäng tjejer. Hoppas att det är ok att jag har med din sida på mina länkar!

19:00  
Blogger JULIEK said...

Så trevligt med så mye god mat. Så søt julekule du har lagt inn : )

09:33  
Blogger Mimmi said...

Tomtemor: Ett julbord med tjejgänget låter ju supertrevligt, hoppas att ni får kul! Självklart kan du länka till min sida.

Julie: Jag blev verkligen positivt överaskad av att det var så god mat...men man äter ju alldeles för mycket när det är buffé. Visst är den fin:)

11:07  

Skicka en kommentar

<< Home