30 november 2006

Julklapp i förväg

Igår hämtade jag ut min julklapp från Vägverket. Det måste nästan vara den bästa julklappen man kan få, så himla härligt att äntligen ha körkort. Fast det är klart helt gratis var det ju inte. Två veckor av min semestern i somras gick åt till en intensivkurs på Guld-hedens trafikskola (kan verkligen rekommendera dem). Och J har ju fått stå ut med att traggla cirkulationsplatser, start i backe, parkering mm.

Tack älskling för all hjälp!! Nu kan du se fram emot en jul med både öl och snaps, jag kör!!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis tjuvstopp-Mimmi!

09:09  
Blogger vero said...

Hej! Hittade hit via Aftonbladet. Stort grattis till körkortet!!! Underbart att kunna köra "skarpt" för en gångs skull... Och tack för en trevlig blogg!! :)

09:18  
Blogger Mimmi said...

Vero: Tack!!! Detkänns jättekul att kunna köra själv, men väldigt ovant.

11:25  
Anonymous Anonym said...

Har en känsla av att du kommer att va chaffis ett braa tag framöver, inte bara över jul!! =)

12:51  
Blogger Mimmi said...

Kada h: Konstigt den känslan har jag också;)

14:05  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Mitt körkort blir nog en av de bästa julklapparna för mig också :)

13:38  
Anonymous Anonym said...

Grattis till körkortet!

09:21  
Blogger Mimmi said...

Anonymous & Katarina: Tack så mycket!

11:08  

Skicka en kommentar

<< Home