28 november 2006

Stämpelkurs på Arkivet


Både jag och K gillar att göra egna julklappsetiketter. Så därför var det så perfekt när vi hittade att Arkivet hade en stämpelkurs för just julklappsetiketter. Tyvärr verkar det bara vara vi två som tyckte att det skulle bli kul, för det var inga fler anmälda. Kursen blev inställd så vi fick boka om oss till på lördag men då är det julkort istället. Hoppas att det blir kul ändå.

Är tveksam att jag kommer prestera så fina julkort så att jag kan tänka mig att skicka iväg dem. Bildbevis kommer till helgen.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh en till julblogg.
Det låter som en jätterolig kurs i alla fall, och visst kommer korten att bli så bra att du kan skicka dem. Jag LOVAR

19:48  
Blogger Mimmi said...

Tomtens dotter: Jag hoppas att det blir roligt. Jag återkommer på lördag med mer info hur julkorten blev.

14:06  

Skicka en kommentar

<< Home